Pristatymas ir grąžinimas

Pristatymas

Kurjeris pristatys siuntą tiesiai į namus ar darbovietę.

Jūsų siunta bus pristatyta per 2-3 darbo dienas, bet kur Lietuvoje (išskyrus Neringą). Tarptautiniai pristatymai nevykdomi.

Užsakymo pristatymo mokestis 3.50 €

Atsiskaityti už prekes galima bankiniu pavedimu arba grynaisiais kurjeriui pristatymo metu. Kurjeris priima tik grynus pinigus. Už atsiskaitymą kurjeriui imamas papildomas 1 € (3.45 Lt) mokestis.

Siuntos pristatomos darbo dienomis 8 – 17 val. Įsitikinkite, kad nurodėte adresą, kuriuo būnate tuo metu, ir telefono numerį, kuriuo kurjeris galės susisiekti su Jumis prieš atvykdamas, kad suderintų tikslų laiką.

 

Prekių grąžinimo taisyklės

Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
Grąžinama prekė turi būti švari ir nepraradusi prekinės išvaizdos

Prekių siuntimo/pristatymo išlaidas, Pirkėjui siunčiant prekes Pardavėjui grąžinti ar pakeisti dėl prekės trūkumų ar trūkumams šalinti, ar patikrinti apmoka Pardavėjas, tuo atveju jeigu grąžinimui ar pakeitimui siųstose prekėse nustatyta trūkumų. Prekėse nenustačius trūkumų, siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

Apie gautas nekokybiškas prekes nedelsdami informuokite mus el. paštu info@rimosknygynas.lt  laiško “Tema” eilutėje nurodydami savo prekių įsigijimo PVM sąskaitos-faktūros numerį ir prierašą “Nekokybiška prekė”. Laiške nurodykite prekės pavadinimą ir trumpai aprašykite broko pobūdį (pvz., trūksta dalies knygos puslapių). Toliau sekite instrukcijomis apie prekių grąžinimą.